Do sad smo pisali o korisnosti Sintesys sustava u odnosu na turističke ponude vašeg poslovanja. Pobliže smo objasnili funkcije all-in-one programa za organizaciju i prodaju izleta, projekte po mjeri, transfere… Vrijeme je da sve objedinimo u jedan blog i ukratko vam predstavimo najveće benefite koje vam automatizacija poslovnih procesa donosi.
Što nudi Sintesys all-in-one sustav?
Najjednostavnije rečeno, Sintesys je sustav za jednostavnije praćenje i vođenje kompletnog organizacijskog procesa. Mogu ga koristiti turističke agencije, turoperatori i DMC (Destination Management Company) ili bilo koja druga tvrtka s organizacijski djelatnostima, poput organizatora vjenčanja. Osigurana je potpuna automatizacija poslovnih procesa važnih za glatko funkcioniranje vašeg poslovanja. Sve od unosa podataka, poput imena i broja gostiju, bookiranja smještaja do kreiranja korisničkih dokumenata, cijena i izvještaja nakon odrađenog projekta. Sintesys program zaista nudi sve, do najmanjeg detalja.
No krenimo od početka – unos podataka u sustav.
Jednostavan i intuitivan ručni unos podataka u za njih predviđena i označena polja olakšava snalaženje. To znači da istodobno i štedi i vrijeme koje onda možete posvetiti drugim prioritetima. Osim toga, rezervaciju bilo kojeg turističkog proizvoda u sustav možete unijeti vi, ali i bilo tko od vaših djelatnika.
Sintesys pruža integraciju sustava ponajprije s web stranicom vašeg poslovanja, s Viator kanalom prodaje, ali i drugim prodajnim kanalima.
Isto tako, automatizacija poslovnih procesa iz postojećih proizvoda i usluga dopušta kreiranje novih rezervacija kupcima i partnerima. Naravno, s mogućnošću promjene svih potrebnih podataka.
Kreiranje i organizacija proizvoda i usluga
Danas su još uvijek jedan od najtraženijih turističkih proizvoda izleti, dok projekti po mjeri postaju sve traženiji. Bilo da su već kreirani ili ih radite na zahtjev klijenta, izrada je podjednako laka. Unosite osnovne podatke poput naziva izleta, opisa, fotografija, a zatim druge potrebne detalje. Nakon unosa cijena svake pojedine stavke formiraju se cijene proizvoda u odnosu na broj putnika te konačna ponuda prema klijentima koji ju mogu prihvatiti ili tražiti korekciju neke od usluga i slično.
Mogućnost promjene stavki je posebno korisna prilikom izrade tailor-made putovanja kada proizvod krojimo po mjeri klijenta.
Sve to na intuitivnom sučelju koje vas vodi kroz proces, a s obzirom na integraciju sustava izlet se automatski prikazuje i na vašoj web stranici, bez potrebe za dodatnim koracima. To je napredak u odnosu na dosadašnji ručni unos podataka u programima poput Excela i kalkulaciju cijena. Tada je, također, postojala i velika mogućnost pogreške, a sve su se stavke morale unositi pojedinačno.
Evidenciju rezervacije mjesta i dostupnih kapaciteta jednostavno je provjeriti putem mobilne aplikacije. Posebno djelatnicima na različitim prodajnim mjestima. Osim toga, djelatnici na terenu mogu kupcima prodavati izlete putem smartphone uređaja. Rezervacija se automatski unosi u sustav, a kapaciteti ažuriraju u centralnoj bazi. Automatizacija poslovnih procesa pruža mogućnost ispisa fiskaliziranih računa i putne dokumentacije na licu mjesta pomoću mobilnog pisača.
Zašto odabrati Sintesys?
Da zaključimo, uvođenjem Sintesysa u svoje poslovanje u turizmu kreacija svakog izleta ili projekta po mjeri postaje efikasna i brza, s velikom uštedom vremena i resursa. Kalkulacije su jednostavnije i automatizirane, bez nepotrebnog preračunavanja, računanja i uspoređivanja, a sva potrebna evidencija dostupna je na jednom mjestu u intuitivnom sučelju.
Automatizacija poslovnih procesa nikad nije bila dostupnija, dok se potreba za bržim unosom bez pogrešaka i automatskim kalkulacijama zapravo već i sama nalaže, govorimo li u kontekstu suvremenog poslovanja u turizmu. Ako vas zanima više informacija, više saznajte u našem blog kutku ili zatražite demo prezentaciju i zakoračite u budućnost poslovanja već danas!