Otkrit ćemo vam kako Sintesys može beskompromisno unaprijediti poslovanje turističkih agencija. Naš automatizirani sustav razvijen je kako bi obuhvatio sve module potrebne u svakodnevnom radu organizacijske ili turističke agencije. On zapravo štedi vrijeme jer poslovne procese kroz jednostavno korištenje, nudi precizne kalkulacije i na taj način štedi vrijeme te minimizira prostor za pogrešku. U nastavku bloga se uvjerite kako je upravo Sintesys platforma savršen alat koji će pomoći lansirati vaše poslovanje u turizmu u budućnost.
Kako unaprijediti poslovanje turističkih agencija?
Jednom riječju – automatizacijom. Sintesys omogućava automatizaciju poslovanja i upravljanje svim segmentima turističkih subjekata. Ovdje su uključene razne vrste proizvoda koje vaša agencija nudi: redovni jednodnevni izleti, redovne višednevne ture, putnički transferi, privatni izleti i ture te putovanja po mjeri (team building, incentive putovanja, vjenčanja, izleti i ture po mjeri).
Kalkulacija troškova, prodajnih cjenika i finalnih ponuda uvijek je nezgodan zadatak, posebice ako ih računate ručno. Postoji mogućnost pogreške, krivog izračuna ili možda slučajnog previda određene stavke. No Sintesys oduzima taj dio ljudske pogreške jer program automatski sam izračunava sve potrebne segmente neke usluge odnosno proizvoda.
Cjelokupnu ponudu vaše agencije moguće je definirati u programu. To uključuje i slike, opise i zadane itinerere nekog izleta, kao i definiranje dobavljača, nabavnih cjenika ili opciju unosa određene lokacije gdje goste treba prikupiti.
Sintesys program za modernizaciju poslovanja
Prodaja turističkih proizvoda postaje jednostavnija za zaposlenike i dostupnija za učinkovitije poslovanje turističkih agencija. Zahvaljujući mobilnoj prodaji, svaki vaš predstavnik može brzo i lako svakom gostu prodati kartu uz valjani račun. Sve to, u istom trenutku, automatski se evidentira u sustavu što onemogućuje da dođe do overbookinga. Cijeli sustav stalno se ažurira i dostupan je u svakom trenutku. Osim toga, Sintesys omogućuje i integraciju s vašom postojećom internetskom stranicom, kao i integraciju s Viatorom, što su nezanemarive prednosti.
Sva potrebna evidencija – predujmova, izdavanje računa, izračuna PDV-a, fiskalizacija – dostupna je u sustavu. Sve dokumente za realizaciju usluga Sintesys automatski izrađuje nakon njihove kreacije. Dokumenti se ujedno integriraju u knjigovodstveni sustav, a iz njih je kasnije moguće izvući analizu i izvještaje, o primjerice, ukupnom prihodu nekog određenog razdoblja, broja turista i slične evidencije koje biste htjeli znati.
Posljednja, te jedna od bitnijih stvari za dobro poslovanje turističkih agencija, je operativno izvođenje usluga. Kako bi sve teklo glatko, i putnici bili zadovoljni, svi sudionici moraju biti na vrijeme obaviješteni o polasku, broju putnika i itinereru. Zato Sintesys automatski izrađuje sve dokumente potrebne za ovu fazu planiranja putovanja. To uključuje naloge za vožnju, vaučere, liste putnika, operativne liste i… što god vam zatreba. 😊
Ako još niste, javite nam se za demo prezentaciju i zakoračite u budućnost poslovanja.