Main illustration

Projekti po mjeri

Organizacija i realizacija ponude u potpunosti skrojene prema željama klijenta za bilo koji oblik turističkog proizvoda ili neki drugi događaj. Rezultat je ponuda koja je razrađena do najsitnijih detalja i koja se stalno može mijenjati i prilagođavati po zahtjevima naručioca.
Organizirajte privatne izlete, privatne ture i pakete te ostale događaje kao što su team building ili vjenčanje.

Kreiranjem ponude kalkuliraju se različiti cjenici, bilo da se radi o ukupnom iznosu cijelog paketa ili analitičkog cjenika s prikazom cijene svake stavke prema razredima i broju putnika. Moguće je kreirati neograničen broj ponuda prema istom kupcu te se svaka ponuda automatski i arhivira.

 

Nabavni cjenici

Nabavni cjenici su osnova za kalkulaciju i obračun troškova te ih je uz pomoć sustava nove generacije moguće definirati za sve usluge uključene u program putovanja – od smještaja, vodiča i ulaznica do obroka i transfera. Jednostavno formulirajte cijene po sezonama, broju putnika ili periodima.

Definiranje projekta po mjeri

Jednostavno kreirajte i ažurirajte nove jedinstvene projekte po mjeri i jednostavno definirajte njihove opise, datume događaja, način prikazivanja cijena u ponudi, željeni jezik te podatke o kupcu. Također je moguće i kopiranje sadržaja jednog projekta po mjeri u drugi, za slučajeve kada se radi o ponudama za slične događaje.

Definiranje ponude

Definitajte sadržaj ponude prema željama klijenta ovisno uslugama smještaja, svim turističkim i ostalim uslugama. Zatim kreirajte prodajni cjenik koji je moguće oblikovati na 3 načina:

  • prema ukupanom iznosu cijelog paketa
  • prema analitičkom cjeniku s prikazom cijene svake stavke
  • prema razredima i broju putnika

Cjenik može biti sezonskog karaktera, odnosno može sadržavati različite cijene ovismo o periodima.

Potpuno automatizirani mehanizam kalkulacije omogućuje jednostavno kreiranje prodajnih cjenika u ponudi iz nabavnih cjenika prema parametrima koje sami odredite (tečaj, marža, itd.).
Iz sistema se formira ponuda na jeziku klijenta u željenom obliku (pdf ili ispis) koja uključuje detaljan prikaz sadržaja, cijena i opisa te se klijentu automatski šalje na mail.

Dokumentacija za kupca

Provjera svih izlaznih dokumentacija za kupca dostupna je na jednom mjestu. Iz evidentiranih rezervacija može se u svakom trenutku pokrenuti automatsko kreiranje sljedećih dokumenata:

  • ponuda
  • ugovor
  • predračun
  • potvrda/ račun za primljeni predujam
  • račun

Prije formiranja bilo kojeg od spomenutih dokumenata može se izabrati jezik na kojem će se ispisati sadržaj dokumenta.

Realizacija usluga iz rezervacije

Praktičan i automatizirani sustav kreirat će svu dokumentacija potrebnu za realizaciju proizvoda.
Nakon konačnog dogovora s klijentom slijedi realizacija samog događaja – iz sustava se automatski formiraju svi operativni dokumenti potrebni gostu kako bi mogao koristiti rezervirane usluge bez komplikacija i zastoja – voucheri te evidencije zahtjeva za transfer putnika koji se prosljeđuju u sustav za realizaciju prijevoza putnika.
Ovaj sustav za realizaciju prijevoza putnika (dispechering) omogućava svakodnevni uvid u dolaske i odlaske gostiju te kombiniranje i formiranje naloga za transfer putnika koji se prosljeđuju prijevoznicima i vodičima.

Financije i računovodstvo

U svakom trenutku osiguran je stalni pristup evidenciji svih financijskih dokumenata, predujmova i računa – isti se pripremaju prema unaprijed definiranim shemama za prijenos u bilo koji financijsko računovodstveni sustav kojim se koristite.

Izvještaji i statistike

Automatizirani sustav daje mogućnost trenutnog uvida u evidencije podataka o fizičkim i financijskim pokazateljima poslovanja.
Prikazi uključuju preglede o broju noćenja, putnika i ponuda (realiziranih i nerealiziranih) te ukupne iznose plaćenih predujmova i računa. Također omogućuju pretraživanje prema čitavom nizu uvjeta: prema partneru, paketu, periodu, prema tipu usluge, državi kupca ili usporedno po godinama te još mnogo drugih podataka.

Sintesys logo

Znatiželjni?
Javite nam se!