8 benefita organizacije poslovanja uz automatizirani sustav za turističke agencije

19.10.2021.

U svim je sferama poslovanja izuzetno važno postalo kontinuirano uvođenje suvremenih rješenja radi lakše i brže organizacije, kao i funkcionalnosti i efikasnosti poslovanja. Automatizirani sustav za turističke agencije pruža digitalnu fleksibilnost i još veću učinkovitost kada se radi o radi o ostvarenju uspješnog poslovanja u sferi turizma i organizacijskog menadžmenta koji sa sobom donose razvojni potencijal te brojne druge benefite.

Izbacite zastarjele metode poput kreiranja Excel tablica

Zaboravite na ručni unos podataka i pravljenja popisa ili računica pomoću tablica i programa poput Excela. Sustav koji omogućuje automatsku integraciju podataka i usluga uvelike pridonosi lakšoj, bržoj te efikasnijoj realizaciji procesa turističkih usluga, od početka do kraja svakog procesa.

Smanjite mogućnost za stvaranje grešaka

Kada je u pitanju automatiziran proces, za greške nema mjesta. Kvalitetan i pouzdan softver svodi pojavnost pogrešaka na minimum, dok u isto vrijeme smanjuje rizik od oštećenja ili gubitka informacija što ga čini čvrstim temeljom za povećanje učinkovitosti i kvalitete.

Sve na jednom mjestu

Kompaktnost je jedna od najpoželjnijih karakteristika produktivnog sustava. Kada su sve vaše usluge, proizvodi i informacije dostupne na jednom mjestu i u svakom trenutku, zagarantirana je maksimalna efikasnost, kao i pozitivan feedback, ali i sigurnost.

Imajte kontrolu nad svim sadržajima

Mogućnost svakodnevnog uvida u podatke i stanja olakšava princip kontrole u sva vaša putovanja, projekte i planove. Odabirom odgovarajućeg softvera predviđenog za koordiniranje i organizaciju izleta, tura, transfera i ostalih organizacijskih aktivnosti koje vaše turističko poslovanje vodi, omogućite si opciju bilježenja svake promjene nad podacima u cloud sustavu te uvid u povijest podataka.

Uštedite vrijeme i novac

Suvremen pristup poslovanju u turizmu koje prati moderni i sveobuhvatni software jamči i više nego dragocjenu uštedu vremena i resursa, što dovodi do veće produktivnosti i kvalitetnijih rezultata.

Podaci dostupni u svakom trenutku

Neka sustav koji je osiguran određenim kriterijima te lako dostupan u bilo kojem trenutku bude vaš prioritet u odluci o automatizaciji poslovanja turističke agencije.

Kreirajte projekte po mjeri klijenata

Autonomija i funkcionalnost mogu biti od velikog značaja za vas i vaše klijente u svrhu stvaranja cjenika, rezervacija i cjelokupnog željenog plana te programa po mjeri klijenata. Organizirajte privatne izlete, ture i pakete, kao i ostale događaje poput team buildinga ili vjenčanja prilagođene prema svim željama klijenata.

Mobilna prodaja izleta

Optimizirajte procese i pojednostavite prodaju i kupnju izleta te ostalih programa suvremenim i automatiziranim sustavom. Omogućite si evidenciju rezervacije izleta putem mobilne verzije aplikacije namijenjene vašim i vanjskim prodajnim mjestima.

Pouzdano IT rješenje koje se kontinuirano razvija, prati poslovne potrebe korisnika, prilagođava se i podržava svaki korak u vašem poslovanju u cijelosti je ulaganje koje će opravdati rezultate i uštedu vremena. “Ključ u ruke” koje pruža SINTESYS automatizirani sustav za turističke agencije sveobuhvatno podržava brojne poslovne procese u organizacijskim procesima, kao i prilikom izvođenja operativnih i uslužnih sadržaja unutar poslovanja.