Main illustration

Transferi

Uz automatsku sinkronizaciju i jednostavnu mogućnost upravljanja dostupnim prijevozima, unosom relacija i formiranjem cijena pojednostavite i unaprijedite svoje poslovanje.

Nabavni cjenici

Nabavni cjenici su osnova za kalkulaciju i obračun troškova te ih je uz pomoć sustava nove generacije moguće jednostavno definirati za sve usluge transfera:

  • prema relaciji i tipu vozila
  • prema kilometraži i tipu vozila

Cijene mogu biti sezonskog karaktera, odnosno mogu sadržavati različite cijene ovisno o periodima.

Prodajni cjenici – kalkulacija

Jednostavan sustav kalkulacije prodajnih cijena prema relaciji i tipu vozila.

Rezervacija

Prodaja transfera evidentira se u rezervaciju kao samostalna stavka ili kao dio nekog drugog turističkog proizvoda (npr. izlet ili tura).
Prilikom formiranja rezervacije sustav automatski generira prodajne iznose prema prethodno definiranim prodajnim cjenicima transfera.
Svaku stavka transfera odmah se prosljeđuje u sustav za pripremu i realizaciju prijevoza kupaca (dispechering).

Organizacija prijevoza putnika (dispechering)

Sustav za realizaciju prijevoza putnika (dispechering) na dnevnoj bazi omogućava pregledan uvid u popis putnika/gostiju s kojima treba organizirati prijevoz. Dostupan je prikaz svih zahtjeva transfera na datum za sve dolaske i odlaske putnika.

Imajući uvid u sadržaj svakog od putnika, prikazane su informacije o: relaciji, broju leta (ako je transfer od ili prema zračnoj luci), vremenu kupljenja i napomene.
Prema ovome prikazu moguće je kreiranje naloga za vožnju dodavanjem jednog ili više putnika u isto prijevozno sredstvo.
Svrha ovog sistema je izdavanje naloga za vožnju koji se zatim prosljeđuju vozačima i sadrže sve potrebne informacije o mjestu i vremenu preuzimanja putnika, broju putnika te ciljnim odredištima.

Dokumentacija za kupca

Kompletna evidencija svih izlaznih dokumentacija pojedinog kupca dostupna je na jednom mjestu. Iz evidentiranih rezervacija u svakom je trenutku moguće pokrenuti automatsko kreiranje sljedećih dokumenata:

  • ponuda
  • ugovor
  • predračun
  • potvrda/ račun za primljeni predujam
  • račun

Prije formiranja bilo kojeg od spomenutih dokumenata može se izabrati jezik na kojem će se ispisati sadržaj dokumenta.

Financije i računovodstvo

Uz osiguran stalni pristup evidenciji svih financijskih dokumenata, predujmova i računa – isti se pripremaju prema unaprijed definiranim shemama za prijenos u bilo koji financijsko računovodstveni sustav kojim se koristite.

Izvještaji i statistike

Sveobuhvatan automatizirani sustav daje mogućnost trenutnog uvida u evidencije podataka o fizičkim i financijskim pokazateljima poslovanja.
Prikazi uključuju preglede o broju putnika po relacijama i datumima te preglede rezervacija i njihovih iznosa te ukupnih iznosa plaćenih predujmova i računa. Također omogućuju pretraživanje prema čitavom nizu uvjeta: prema partneru, periodu, relaciji, području i regiji, prema državi kupca ili usporedno po godinama te mnogim drugim podacima.

Sintesys logo

Znatiželjni?
Javite nam se!