Ture i paketi
Automatiziran cjeloviti programski sustav čine jednostavni upravljački procesi poput real-time praćenja raspoloživosti te formiranje cijene i same realizacije usluge što znantno pojednostavljuje cijeli proces.
Kroz sustav je moguće realizirati dolazne i odlazne pakete i ture te je predviđen isključivo za paket usluge koje uključuju smještaj i imaju fiksan sadržaj, fiksni itinerer i fiksne datume polazaka.
Nabavni cjenici
Nabavni cjenici su osnova za kalkulaciju i obračun troškova te ih je uz pomoć sustava nove generacije moguće definirati za sve usluge uključene u program putovanja – od smještaja, vodiča i ulaznica do obroka i transfera. Jednostavno formulirajte cijene po sezonama, broju putnika ili periodima.
Definiranje ture i paketa
U samo nekoliko jednostavnih koraka dodajte novu turu ili paket kao i datume polaska, raspoloživ kapacitet, smještaj te opise i slike za web prezentaciju i prodaju.
Kapaciteti se mogu odrediti posebno za prijevozno sredstvo te posebno za smještajnu jedinicu, a moguće je i kopiranje sadržaja jednog paketa u drugi.
Prodajni cjenici – kalkulacija
Automatizirani sustav pruža praktičan sistem kalkulacije prodajnih cjenika iz nabavnih cjenika tura ili paketa što omogućuje još brže i jednostavnije formiranje cijena.
Kalkulacija cijena formira se prema parametrima koje sami odredite – tečajevi, marže ili razredi brojeva osoba. Također je dostupan i pregled koji pruža uvid u razliku u cijeni između kalkulativne cijene i ulaznih troškova, odnosno zaradu ili gubitak po svakom broju putnika.
Osim cijena osnovnog paketa usluga, prodajni cjenici uključuju i eventualne dodatne usluge koje kupac može odabrati, kao i obavezne doplate i popuste koji se automatski uključuju u rezervaciju.
Rezervacija
Evidencija rezervacija u sustavu može se voditi na nekoliko načina:
- unosom od strane vašeg djelatnika
- direktno sa našeg web sustava
- preko API sustava.
Osim ture ili paketa, kupac može naručiti i sve druge proizvode iz vaše ponude koji nisu uključeni u cjenik paketa kao što su dodatni smještaj, dodatni izlet i ostale usluge koje nudite.
Prilikom formiranja rezervacije sustav automatski generira prodajne iznose prema prethodno definiranim prodajnim cjenicima te provjerava i ažurira raspoloživost kapaciteta prijevoznog sredstva i smještajnih jedinica. Tim putem dobiva se uvid u sve aktualne rezervacije i omogućeno je pratiti njihove statuse u svakom trenutku. Istodobno, moguće je paralelno pratiti i upravljati stanjem smještajnih kapaciteta, dok se podaci potrebni podaci za realizaciju usluga automatski pripremaju, odnosno kreiraju se voucheri, putnici se dodaju na rooming liste te se evidentiraju u sustavu za pripremu i realizaciju transfera (dispechering).
Dokumentacija za kupca
Apsolutno sva izlazna dokumentacija kupca dostupna je na jednom mjestu te se iz evidentiranih rezervacija može u svakom trenutku pokrenuti automatsko kreiranje sljedećih dokumenata:
- ponuda
- ugovor
- predračun
- potvrda/ račun za primljeni predujam
- račun
Prije formiranja bilo kojeg od spomenutih dokumenata može se izabrati jezik na kojem će se ispisati sadržaj dokumenta.
Realizacija usluga iz rezervacije
Praktični sustav za kreiranje svih dokumentacija potrebnih za realizaciju proizvoda.
Uoči dolaska gosta na odredište, iz sustava se automatski formiraju svi operativni dokumenti potrebni gostu kako bi mogao koristiti rezervirane usluge bez komplikacija i zastoja – voucheri, flight/ transfer/ rooming liste, evidencije zahtjeva za transfer putnika koji se prosljeđuju u sustav za realizaciju prijevoza putnika.
Ovaj sustav za realizaciju prijevoza putnika (dipechering) omogućava svakodnevni uvid u dolaske i odlaske gostiju te kombiniranje i formiranje naloga za transfer putnika koji se zatim prosljeđuju prijevoznicima.
Financije i računovodstvo
Osiguran je stalni pristup evidenciji svih financijskih dokumenata, predujmova i računa – isti se pripremaju prema unaprijed definiranim shemama za prijenos u bilo koji financijsko računovodstveni sustav koji koristite.
Izvještaji i statistike
Automatizirani sustav daje mogućnost trenutnog uvida u evidencije podataka o svim fizičkim i financijskim pokazateljima poslovanja. To mogu biti izvještaji o:
- stanju zakupljenih, zauzetih i raspoloživih smještajnih kapaciteta (booking)
- broju noćenja
- broju putnika
- broju rezervacija, ukupnih iznosa rezervacija i plaćenih predujmova i računa
Prikazi uključuju pretraživanje prema čitavom nizu uvjeta: prema partneru, hotelu, periodu, prema tipu usluge, državi kupaca ili usporedno po godinama te još mnogo drugih podataka.