Main illustration

Smještaj

Uvjerite se u izuzetno jednostavno i automatizirano rješenje za formiranje cijena s obzirom na odabir smještajne jedinice poput hotela, privatnog apartmana, brodskih kabina ili nekog drugog oblika smještaja.

Nabavni cjenici

Jednostavno evidentiranje smještajnih kapaciteta i nabavnih cijena svih sadržaja ugovorenih s vlasnikom smještajnog objekta s obzirom na, sezonu, proviziju, smještajne jedinice, tipove usluga, akcije i doplate.

Prodajni cjenici – kalkulacija

Uz jednostavan sustav kalkulacije prodajnih cjenika i kapaciteta moći ćete formirati:

  • jedinstvene prodajne cjenike
  • cjenike za različita tržišta
  • cjenike prilagođene poslovnim partnerima

Radi se o mehanizmu koji automatizira kalkulacije te u trenu iz nabavnih cijena formira prodajne cjenike. Nabavni cjenik formira se u prodajni prema parametrima koje sami odredite, bilo da se radi o proviziji hotelske kuće, tečaju ili Vašoj marži.

Rezervacija

Nema više brige – evidencija rezervacija smještaja u sustavu može se voditi na nekoliko načina:

  • unosom od strane vašeg djelatnika
  • direktno sa našeg web sustava
  • preko API sustava

Osim bookinga smještaja, kupac može naručiti i druge proizvode koje nudite poput izleta, transfera ili ulaznica. Prilikom formiranja rezervacije, sustav automatski generira prodajne iznose prema prethodno definiranim prodajnim cjenicima te vrši provjeru, nakon koje se ažurira raspoloživost smještajnih kapaciteta.
U svakom trenu osigurana je mogućnost evidencije i provjere statusa svih aktualnih rezervacija – od onih aktivnih do storniranih, djelomično plaćenih ili u potpunosti plaćenih. Osim toga, u svakom trenutnu omogućen Vam je ažurirani uvid u raspoloživost smještajnih kapaciteta, kao i mogućnost upravljanja istima.
Formiranjem rezervacije, svi potrebni podaci za realizaciju usluga automatski se pripremaju, odnosno kreiraju se voucheri, putnici se dodaju na rooming liste te se evidentiraju u sustavu za pripremu i realizaciju transfera (dispechering).

 

Dokumentacija za kupca

Na jednom mjestu raspoložive su sve izlazne dokumentacije za kupca te je istovremeno, iz evidentiranih rezervacija, u svakom trenutku moguće pokrenuti automatsko kreiranje dokumenata poput:

  • ponuda
  • ugovora
  • predračuna
  • potvrda/ računa za primljeni predujam
  • račun

Također, prije formiranja bilo kojeg od spomenutih dokumenata može se izabrati jezik na kojem će se ispisati sadržaj dokumenta.

Realizacija usluga iz rezervacije

Zahvaljujući praktičnom sustavu za kreiranje svih dokumentacija potrebnih za realizaciju proizvoda, uoči dolaska gosta na odredište iz sustava se automatski formiraju svi operativni dokumenti potrebni kako bi gost mogao koristiti rezervirane usluge bez komplikacija i zastoja (voucheri, let, transfer, rooming liste, evidencije zahtjeva za transfer putnika koji se prosljeđuju u sustav za realizaciju prijevoza putnika…)
Moderan sustav za realizaciju prijevoza putnika (dipechering) omogućava svakodnevni uvid u dolaske i odlaske gostiju te kombiniranje i formiranje naloga za transfer putnika koji se prosljeđuju prijevoznicima.

Financije i računovodstvo

Osim što je osiguran stalni pristup evidenciji svih financijskih dokumenata, predujmova i računa, isti se pripremaju prema unaprijed definiranim shemama za prijenos u bilo koji financijsko računovodstveni sustav kojim se koristite.

Izvještaji i statistike

Automatizirani sustav daje mogućnost trenutnog uvida u evidencije podataka o svim fizičkim i financijskim pokazateljima poslovanja poput izvještaja o:

  • stanju zakupljenih, zauzetih i raspoloživih smještajnih kapaciteta (booking)
  • broju noćenja
  • broju putnika
  • broju rezervacija, ukupnih iznosa rezervacija i plaćenih predujmova i računa

Prikazi uključuju pretraživanje prema čitavom nizu uvjeta: prema partnerima, hotelu, periodu, prema tipu usluge, državi kupaca ili usporedno po godinama te još mnogo drugih podataka.

Sintesys logo

Znatiželjni?
Javite nam se!