Analitika kao pojam označava proces analiziranja podataka i informacija radi donošenja informiranih odluka. Za to se obično koriste različiti alati i tehnike kojima dolazimo do korisnih uvida za poslovanje.
Analitika u turizmu važna je u kontekstu analize turističkog prometa. To uključuje broj posjeta, noćenja, ukupne prihode i rashode, razdoblja u kojem turisti najviše koriste neku uslugu ili proizvod i slično. Ove i ostale informacije uvijek je korisno prikupljati i znati kako bi na vrijeme i pravilno prilagodili i unaprijedili usluge turističkih agencija.
Analitika u turizmu u tren oka uz Sintesys
Analiza turističkog prometa nekog poslovanja obično se provodi kroz obradu određenog broja podataka. To se radi ručno ili koristeći neki od brojnih dostupnih programa. Takav pristup ponekad dovodi do grešaka u kalkulaciji. No, Sintesys all-in-one platforma svu analizu podataka radi umjesto vas, potpuno automatski, bez mogućnosti greške.
Nakon odrađenih projekata u sustavu se zadržavaju svi podaci koje ste unosili prije, tijekom i nakon odrađenih putovanja. Ti podaci su vam dostupni u bilo kojem trenutku. Služe kako biste izradili interne izvještaje o broju klijenata, ostvarenim prihodima, ukupnom prometu i ostalim bitnim stavkama poslovanja.
Analitika u turizmu nam pomaže identificirati trendove u turističkom prometu, ali i potrebe i želje turista u svrhu unaprjeđenja ponude agencije. Uz Sintesys analitičke izvještaje ostanite u toku s modernim turizmom i turistima ponudite upravo ono što žele.
Isprobajte 30 dana besplatno
Poslovanje i analitika u turizmu gotovo uvijek idu ruku pod ruku. Ne propustite isprobati Sintesys sustav potpuno besplatno zadnje tjedne prije početka sezone. Osim jednostavne i intuitivne izrade analitike čeka vas još mnoštvo benefita koje dobivate automatizacijom poslovnih procesa. O tome smo pisali i u našim prošlim blogovima, a za sve upite i demo prezentaciju uvijek vam stojimo na raspolaganju.