Kako poslovanje turističkih agencija podignuti na novu razinu?

19.10.2021.

U svijetu digitalizacije i modernih ideja, svaka vrsta poslovanja teži za praktičnim i inovativnim rješenjima u svrhu lakše organizacije i ubrzanog procesa. Poslovanje turističkih agencija, odnosno turistička industrija jedna od najvažnijih grana gospodarstva te je ponudu agencija i turoperatora potrebno prezentirati na funkcionalan te autentičan način – s idejom povećanja efikasnosti i minimiziranja pogrešaka. Vrijeme kada se sve vodilo putem raznih tablica i ručnim unosima daleko je iza nas. Vrhunski programski alati za automatizaciju poslovanja danas su must have u dinamičnim industrijama gdje se uvjeti mijenjaju gotovo iz minute u minutu, dok su pravovremena i brza reakcija postale ključne stavke svakog poslovanja. U nastavku pročitajte kako lansirati svoje poslovanje u budućnost uz suvremene softverske alate koji doprinose intuitivnijem, efikasnijem i produktivnijem djelovanju u svim fazama poslovnih procesa.

Centralizirani sustav koji sve objedinjuje

Jedinstveni, sveobuhvatni i automatizirani sustav svojim korisnicima pruža mogućnost jednostavnog definiranja i realizacije svih turističkih proizvoda, kao što su izleti, ture, smještaj, tailor-made projekti i ostale usluga. Korištenjem digitaliziranog koncepta, odnosno softvera za turističke i organizacijske usluge, pomičete granice te postavljate nove standarde u svijetu poslovanja. Takav mehanizam uvelike olakšava suradnju i komunikaciju između turističke agencije i kupca, ali i u internoj komunikaciji unutar vlastitog poslovanja.

Povećajte efikasnost, uštedite vrijeme

Softverom dizajniranim za integraciju i optimizaciju poslovnih procesa možete uvelike poboljšati produktivnost. Ušteda vremena i povećanje produktivnosti se postiže potpunom automatizacijom i povezivanjem svih procesa u poslovanju turističke agencije kao što su:

  • definiranje proizvoda, kapaciteta i kalkulacija cjenika,
  • evidencija rezervacija,
  • izdavanje vouchera, lista putnika,
  • izdavanje naloga za vožnju,
  • izdavanje ponuda, računa, evidencija predujmova, izvještaji …

Jednostavno i intuitivno sučelje

Uvođenje softverskog rješenja stvara mehanizam jednostavnih postupaka za ostvarivanje optimalnih rezultata. Sučelja kreirana u obliku ekonomičnog i brzog sustava, u turizmu pokazuju bolje rezultate te stvaraju konkurentnu struju jer unaprijeđuju apsolutno sve procese – od početka do kraja.

All-in-one automatizirano rješenje

Automatizacija poslovnih procesa još je jedan od pokazatelja relevantnosti na modernom tržištu. Dostupnost svih usluga na jednom mjestu i u svakom trenutku nudi veliku prednost u odnosu na zastarjele metode i kanale kojima ste pribjegavali.

Projekti po mjeri klijenata

Automatiziranim programom za organizaciju i provođenje tailor-made projekata kao što su privatni izleti, ture, paket aranžmani te specifična događaja poput vjenčanja ili team buildinga u potpunosti skrojenih i prilagođenih željama kupca, možete znatno uštedjeti vrijeme, kao i prostor za pogrešku. Ovaj segment obuhvaća definiranje usluga u ponudi te nabavnih cijena, kalkulaciju prodajnih cijena, kreiranje i slanje ponuda, evidenciju predujmova, izradu vouchera, ispostavljanje računa kao i uvid u povijest događanja svakog projekta što Vam daje potpunu kontrolu i uvid u raznovrsne segmente tijekom cijelog projekta.

Osim svoje funkcionalnosti, inovativne automatizirane platforme pružaju da se zahtjevno suvremeno poslovanje turističkih agencija odvija pravovremeno, dok su istodobno temeljene na povjerenju i pouzdanosti. Sustav koji je u konstantnom razvoju u skladu s modernim principima korisnicima jamči posebnu zaštitu i sigurnost, dok vašem poslovanju osigurava vjerodostojnost i kvalitetu, ali i bolje upravljanje vremenom, kao i manje mogućnosti za pogrešku. Ukoliko ste još uvijek uvjereni da vam ovakav način rada može u potpunosti promijeniti poslovanje nabolje, isprobajte SINTESYS demo verziju i uvjerite se koliko je program koji želite kompatibilan s vašim procesima i načinom funkcioniranja.