Planiranje putovanja i događaja po mjeri: Najbolji softver za turističke agencije

26.10.2022.

Već smo vas upoznali s korisnim značajkama prodaje gotovih aranžmana i lakoćom kalkulacije troškova mobilne prodaje uz Sintesys automatiziranu platformu za poslovne procese u turizmu. Sad je vrijeme da detaljnije objasnimo kako naš automatizirani sustav olakšava planiranje putovanja i prodaju projekata po mjeri. I kako to izgleda na samom sučelju naše jedinstvene platforme!

Kada se radi o ponudi redovnih izleta i aranžmana, riječ je o unaprijed definiranim proizvodima agencije koji nisu podložni promjenama i prilagodbama. Primjerice, sadržaj putovanja je točno određena, zna se što se i kada posjećuje. Dakle, ta usluga se prodaje kao unaprijed definiran aranžman i spremna je za realizaciju.

S druge strane, projekti po mjeri nastaju tek kad vam se klijent obrati i zatraži izradu proizvoda, odnosno planiranje jednodnevnog izleta ili višednevnog putovanja prema njegovim željama i mogućnostima. Bitno je naglasiti kako tailor-made projekti ne moraju nužno vezani uz turizam. Najbolji primjer je organizacija vjenčanja ili team building na željenoj lokaciji. Agenciji se javi koliki broj ljudi je predviđen za događaj te ona slaže ponudu koja će klijentu najviše odgovarati.

Ipak, planiranje izleta, događaja i putovanja po mjeri je posljednjih godina sve popularnije i sve više vezano uz turizam. Ljudi postaju sve individualniji putnici i žele istražiti drugačije lokacije, događaje ili objekte koji nisu uvijek uključeni u već postojeće aranžmane.

 

Efikasna i brza izrada putovanja po mjeri

Uz Sintesys automatizirani program kreacija ponuda za projekte po mjeri je jednostavna, laka i brza. Kao i ona za organizaciju gotovih izleta i aranžmana spremnih za prodaju.

Projekte po mjeri se može definirati i za individualce i za poduzeća. Dakle, inicijalno se unosi naručilac, datum događaja  te očekivani broj osoba. Datuma može biti više – ako se radi o ponudi s više polazaka (serijal). Broj osoba može biti okviran (npr. 10 – 25 osoba). Također se može definirati više razreda brojeva osoba (npr. 10 – 15, 16 – 20, 21 – 25) te formirati cijena za svaki razred.

Kao što je spomenuto u ranijim blogovima, u sučelju je jednostavno namjestiti jezik koji klijent govori i na kojem će ponuda biti kreirana. Nakon toga izrađuje se kalkulacija sa svim uslugama koje će klijent koristiti tijekom putovanja po mjeri. Ona je, kao i za gotove aranžmane, podijeljena na fiksne i varijabilne troškove. Unosi se nabavna cijena za svaku stavku, a moguće je u sustavu evidentirati cjenike unaprijed dogovorene s dobavljačima. Iz njih se cijene automatski prepisuju i uključuju u kalkulaciju i ponudu. Postotak marže može biti jedan ili različit za svaku stavku.

Nakon unosa svih potrebnih podataka (uz mogućnost prilaganja fotografija, opisa, napomena i sl.) kalkulira se i kreira konačna ponuda. Ona sadrži sve stavke koje su u nju uključene te raspon cijena. Ovisno o broju putnika te uvid u profit.

 

Jednostavna izrada ponude za klijente

Ponuda je dostupna za direktno slanje klijentu ili ispis, odnosno slanje putem e-maila, u bilo kojem odgovarajućem formatu (PDF, Word…). Ona se šalje klijentu koji zatim odgovara je li zadovoljan ponudom – što bi htio promijeniti, maknuti iz itinerera ili možda dodati. Tada se i cijena mijenja ovisno o novom sadržaju. Na ovaj način se može formirati neograničen broj ponuda dok se ne postigne konačan dogovor sa klijentom.

Sustav sve bilježi i u sučelju je uvijek dostupna arhiva ponuda, kao i svih izmjena koje su napravljene. U slučaju da se u bilo kojem trenutku odlučite vratiti na prethodne ponude za planiranje putovanja, što je nerijetko i slučaj.
Iz tih ponuda je moguće kreirati i nove te se u njima jednostavno mogu prilagoditi i doraditi stavke i informacije ovisno o željama nekog drugog klijenta. Kako bi vam sustav maksimalno olakšao poslovanje, on pamti i kalkulacije koje ste ranije unijeli te ih možete i dalje prilagođavati – ovisno o sadržaju koji klijent traži, sezoni i ostalome.

 

Korisne funkcije Sintesys sustava

Osim glavnih stavki koje koristite pri izradi tailor-made projekata, Sintesys automatizirano rješenje nudi i neke funkcije u svojem sučelju koje će vam još više olakšati poslovni proces. Ako dođe do neke greške prilikom unošenja cijene, poput neslaganja sa sezonom, nedefiniranom poreznom kategorijom,  nepotpunim podacima sustav vas na to upozori. Dakle, manja je vjerojatnost za pogrešku ili krivu kalkulaciju.

Prilikom izrade ponude moguće je odrediti hoće li u samom dokumentu biti ponuđena cijena po osobi ili ukupna cijena. Ukupna cijena je posebno korisna kad se radi o eventima poput team buildinga gdje jedna osoba plaća cijeli događaj i kada je za svaku uslugu u ponudi vidljiva cijena. Moguće je unijeti i razne fakultativne dodatne popuste, usluge ili doplate, ovisno o željama i mogućnostima klijenata, što se uračunava u krajnju cijenu ponude.

U Sintesys sustavu možete definirati otplatni plan: do kad klijent mora platiti određeni avans ili postotak cijene te je sve moguće jednostavno pratiti i vidjeti statuse uplata. Nakon definiranja i prihvaćanja ponude moguće je izraditi vouchere koje se onda daju izabranim dobavljačima (npr. za smještaj, ulaznice, najam vozila kod prijevoznika i slično).

Nakon samog putovanja u sustavu možete vidjeti realan prihod i trošak te možete promijeniti status same ponude.

Nakon izrade računa i provedbe putovanja, projekt možete zaključiti ili otkazati, primjerice ako je klijent odustao. Time pratite postotak realizacije vaših putovanja po mjeri i napredak svojeg poslovanja.

Ako želite unaprijediti svoje poslovanje i procese za organizaciju, Sintesys je pravi izbor za planiranje putovanja po mjeri. Kontaktirajte nas za više informacija ili zatražite demo prezentaciju. Budite spremni za iduću sezonu uz all-in-one automatizirano rješenje!