Putnički transferi važan su segment organizacije putovanja, neovisno o tipu prijevoza. Uz automatizirani sustav koji ujedinjuje procese rezervacije izleta, tura i smještaja potrebnih dokumentacija kao i transfera, organizacija putovanja nikad nije bila jednostavnija! Uz Sintesys program vrlo ih je lako evidentirati, pratiti, naplatiti i realizirati.
Putnički transferi uz Sintesys softver za turističke agencije
Automatizirani program, osim što će pojednostaviti cijeli niz koraka u procesu kreiranja i realizacije samog putovanja, osigurat će i jednostavnu organizaciju i realizaciju transfera. Baš kako bi putovanje za svakog klijenta bilo savršeno od početka do kraja.
Transfer putnika može biti samostalna usluga, isto tako može biti i dio paketa usluga kao što su ture, izleti i projekti po mjeri. Sintesys softver za turističke agencije automatizira, sinkronizira i povezuje sve procese nužne da bi se brzo i sigurno realizirali transferi po mjeri putnika.
NABAVNI CJENICI:
- Sintesys omogućava evidentiranje dobavljača (prijevoznika) i nabavnih cijena: po relaciji i tipu vozila ili prema kilometraži i tipu vozila. Nabavni cjenici su osnova za kalkulaciju prodajnih cjenika, kontrolu ulaznih računa i uvid Vašu zaradu / profit.
PRODAJNI CJENICI:
- Prodajni cjenici mogu biti definirani za pojedinačne transfer putnika ili za cijeli paket usluga (ture, izleti …) koji sadrži i transfere. Cijene transfera mogu biti definirane po sredstvu ili po osobi.
Rezervacije:
- Evidencija usluga koje kupac potražuje se evidentiraju u modul rezervacije. Unosom transfera u rezervaciju automatski se prepisuju cijeni iz prodajnog cjenika. Iz rezervacije se formira zahtjev za transferom.
Zahtjevi za transfer:
- U zahtjev za transferom se unose svi bitni elementi potrebni za organizaciju i fizičko izvođenje transfera – dispečering: Broj i vrijeme leta, vrijeme i mjesto kupljenja, napomene za dispečera, napomene za vozača, podaci o putniku i sl.
Nalozi za transfer:
- Modul za kreiranje naloga za vožnju koji se prosljeđuje vozaču. Modul omogućava kombiniranje i povezivanje više zahtjeva u jedan nalog za vožnju. Rezultat je dokument koji se šalje vozaču i koji sadrži sve potrebne podatke o relaciji, vremenima ukrcaja, redoslijedu iskrcaja, napomene i sl.
Računi:
- Izdavanje računa uz potpunu automatizaciju izračuna poreza i formiranje računa i računa za primljeni predujam u zakonom propisanoj formi.
Izvještaji i statistike:
- Pregledi rezultata poslovanja u obliku fizičkih (broj putnika) i financijskih (prihodi i troškovi) pokazatelja.
Kako bi usluga bila potpuna, Sintesys sustav osim putničkih transfera osigurava i svakodnevni pristup kompletnim financijskim dokumentima i rezervacijama. U par klikova organizirajte putovanje i pratite kako se ono razvija – na jednom mjestu i ako ste u pokretu.
Ako niste sigurni na što paziti kad birate automazitirani sustav za svoje poslovanje, rado ćemo vam pružiti korisne savjete prilikom demo prezentacije.