Sintesys rješenje za upravljanje poslovanjem malih turističkih agencija

07.12.2023.

Isplati li se više malim turističkim agencijama koje žele proširiti svoje poslovanje zapošljavati nove djelatnike ili koristiti Sintesys all in one sustav? Mi znamo – definitivno odaberite Sintesys jer upravljanje poslovanjem nikada nije bilo jednostavnije!

 

Upravljanje poslovanjem uz Sintesys

Kad ste mala turistička agencija svako rezanje troška u organizaciji programa dobro dođe. Sintesys vam omogućuje popunu automatizaciju tih procesa čime oslobađate vrijeme za bavljenje bitnijim poslovima u radu agencije. Potpuna automatizacija uključuje kalkulacije prodajnih cijeni, booking, izdavanje ugovora, ponuda, računa i svih drugih potrebnih dokumenata.

Osim toga, svoje proizvode možete distribuirati na više kanala prodaje. Osim na vlastitoj web stranici, moguće je integriranje s Viator sustavom. Viator je program dobro poznat kako među agencijama tako i turistima iz svih dijelova svijeta. Ondje se nudi sve od jednostavnih tura do adrenalinskih sportova, zahvaljujući upravo brojnim turističkim agencijama s kojima surađuje. I vaša može biti jedna od njih te privući velik broj turista (i domaćih i stranih!).

Osim što omogućuje veći doseg klijenata, uz Sintesys je moguće posao obavljati i s terena. Nadzor i upravljanje smještajnim i prijevoznim kapacitetima nalaze se na jednom mjestu kojem je moguće pristupiti od bilo gdje – potreban vam je samo pristup internetu. Bilo da se nalazite na radnom mjestu, kod kuće ili na putu, pristup sustavu vam je omogućen 24/7.

Prodaju izleta možete realizirati putem mobilne prodaje, koja omogućava vašim djelatnicima i vanjskim suradnicima da direktno putem mobilne aplikacije evidentiraju prodaju vašeg izleta, te ispisivanje karte / računa kupcu na malim mobilnim printerima.

Sintesys nudi i uvid u financijske i fizičke pokazatelje poslovanja u trenu. Osigurava automatsko arhiviranje svih dokumenata, tj. uvid u povijest događanja po svakom projektu čime je moguće provesti detaljne analitike koje vam mogu pomoći kako bi na vrijeme i pravilno prilagodili i unaprijedili usluge svoje agencije.

Osim spomenute automatizacije poslovanja moguće je prilagoditi se individualnim zahtjevima klijenata i kreirati ponude po mjeri, prema njegovim željama i mogućnostima. Uz Sintesys intuitivno sučelje kreacija ponuda za tailor-made projekte je jednostavna, laka i brza.

 

Vođenje agencije nikad nije bilo jednostavnije

Sintesys vam zahvaljujući svim svojim rješenjima za automatizaciju omogućuje povećanje obima ponude i prihoda bez potrebe za zapošljavanjem dodatnih djelatnika. Osim toga, proširite poslovanje na nove destinacije bez potrebe za zapošljavanjem dodatnih djelatnika.

Sve spomenute stavke i još toliko toga vam omogućuje kvalitetno upravljanje poslovanjem te stvaranje novog slobodnog vremena koje možete iskoristiti za širenje liste dobavljača i novih klijenata, stvaranje nove ponude, izlazak na nova tržišta, bolju organizaciju, manje papirologije.

Upoznajte se sa Sintesys softverom prije početka priprema za iduću sezonu, kontaktirajte nas i lansirajte svoje poslovanje u budućnost.