Isplati li se više malim turističkim agencijama koje žele proširiti svoje poslovanje zapošljavati nove djelatnike ili koristiti Sintesys all in one sustav? Mi znamo – definitivno odaberite Sintesys jer upravljanje poslovanjem nikada nije bilo jednostavnije!
Upravljanje poslovanjem uz Sintesys
Kad ste mala turistička agencija svako rezanje troška u organizaciji programa dobro dođe. Sintesys vam omogućuje popunu automatizaciju tih procesa čime oslobađate vrijeme za bavljenje bitnijim poslovima u radu agencije. Potpuna automatizacija uključuje kalkulacije prodajnih cijeni, booking, izdavanje ugovora, ponuda, računa i svih drugih potrebnih dokumenata.
Osim toga, svoje proizvode možete distribuirati na više kanala prodaje. Osim na vlastitoj web stranici, moguće je integriranje s Viator sustavom. Viator je program dobro poznat kako među agencijama tako i turistima iz svih dijelova svijeta. Ondje se nudi sve od jednostavnih tura do adrenalinskih sportova, zahvaljujući upravo brojnim turističkim agencijama s kojima surađuje. I vaša može biti jedna od njih te privući velik broj turista (i domaćih i stranih!).
Osim što omogućuje veći doseg klijenata, uz Sintesys je moguće posao obavljati i s terena. Nadzor i upravljanje smještajnim i prijevoznim kapacitetima nalaze se na jednom mjestu kojem je moguće pristupiti od bilo gdje – potreban vam je samo pristup internetu. Bilo da se nalazite na radnom mjestu, kod kuće ili na putu, pristup sustavu vam je omogućen 24/7.
Prodaju izleta možete realizirati putem mobilne prodaje, koja omogućava vašim djelatnicima i vanjskim suradnicima da direktno putem mobilne aplikacije evidentiraju prodaju vašeg izleta, te ispisivanje karte / računa kupcu na malim mobilnim printerima.
Sintesys nudi i uvid u financijske i fizičke pokazatelje poslovanja u trenu. Osigurava automatsko arhiviranje svih dokumenata, tj. uvid u povijest događanja po svakom projektu čime je moguće provesti detaljne analitike koje vam mogu pomoći kako bi na vrijeme i pravilno prilagodili i unaprijedili usluge svoje agencije.
Osim spomenute automatizacije poslovanja moguće je prilagoditi se individualnim zahtjevima klijenata i kreirati ponude po mjeri, prema njegovim željama i mogućnostima. Uz Sintesys intuitivno sučelje kreacija ponuda za tailor-made projekte je jednostavna, laka i brza.
Vođenje agencije nikad nije bilo jednostavnije
Sintesys vam zahvaljujući svim svojim rješenjima za automatizaciju omogućuje povećanje obima ponude i prihoda bez potrebe za zapošljavanjem dodatnih djelatnika. Osim toga, proširite poslovanje na nove destinacije bez potrebe za zapošljavanjem dodatnih djelatnika.
Sve spomenute stavke i još toliko toga vam omogućuje kvalitetno upravljanje poslovanjem te stvaranje novog slobodnog vremena koje možete iskoristiti za širenje liste dobavljača i novih klijenata, stvaranje nove ponude, izlazak na nova tržišta, bolju organizaciju, manje papirologije.
Upoznajte se sa Sintesys softverom prije početka priprema za iduću sezonu, kontaktirajte nas i lansirajte svoje poslovanje u budućnost.