Sezona je ovdje, turizam cvjeta i možda trenutno ni ne razmišljate o unaprjeđenju svojeg poslovanja. Ipak treba imati na umu kako tehnologija napreduje, turisti imaju sve profinjenije potrebe i zahtjeve te mjesta za greške ostaje sve manje.
Zastarjeli načini poslovanja, poput ručnog izračuna ili korištenja programa poput Excela su ionako manjkavi zbog mogućnosti ljudske greške i uskoro će postati potpuno suvišni. Stoga je bitno držati korak s modernim poslovanjem koje turizam i turistički djelatnici sve više prihvaćaju, a turisti zahtijevaju.
Moderno poslovanje nadohvat ruke
Sintesys sustav je upravo rješenje koje trebate ako razmišljate o idućem koraku u vašem poslovanju ili se želite posvetiti tome nakon turističke sezone. Sve stavke potrebne za besprijekorno funkcioniranje turističke agencije Sintesys ima – prostor za upisivanje svih potrebnih informacija i detalja, kalkulacija troškova, izrada dokumentacije. Prepustite se u naše iskusne ruke, potpuno automatizirajte svoje poslovne procese i iskusite turizam budućnosti.
Automatizacija poslovanja i upravljanje svim segmentima agencije ključni su za dio uspješne prodaje usluga i proizvoda – izleta, višednevnih tura, transfera, putovanja po mjeri. Kalkulacija troškova, prodajnih cijena i vaše zarade postaje dječja igra – Sintesys ne dopušta mogućnost pogreške, krivog izračuna ili slučajnog previda neke stavke. Možete se mirno posvetiti drugim prioritetima i pustiti da sustav izračunava umjesto vas.
Jednostavnost definiranja cjelokupne ponude u programu oduševit će vas. Slike, opise, unos dobavljača ili nabavnih cjenika nikad nije bilo lakše definirati tijekom kreiranja ponude. Organizacija putovanja nije potpuna bez svih dokumenata potrebnih za fazu realizacije. To uključuje naloge za vožnju, vaučere, liste putnika i ostalo. U Sintesys sustavu ih možete jednostavno izraditi, pretvoriti u željeni oblik dokumenta i ispisati ili proslijediti dalje.
Mobilna prodaja izleta
Prošlo je vrijeme kada se proizvode i usluge prodavalo putem telefona ili u poslovnici. Prodaja izleta na terenu je jednostavnija nego ikad – bez obzira na lokaciju. Sve što vam treba su smartphone, pristup internetu i bežični printer. U svakom trenutku imate uvid u stanje raspoloživih kapaciteta. Rezervacije se u bazu unose i ažuriraju automatski.
Moguće je i isprintati sve potrebne dokumente – od računa do putne dokumentacije. Genijalno, zar ne? Na kraju dana je iz sustava lako izvući blagajnički izvještaj i zaključak blagajne kako bi sve uvijek bilo na mjestu u poslovnim knjigama.
Turizam budućnosti uz Sintesys
Osim već nabrojanih benefita Sintesys vam štedi vrijeme, koje je neizmjerno bitno u današnjem svijetu, i na druge načine. Početkom 2023. naša nacionalna valuta postala je euro, no do kraja godine vrijedi dvojno iskazivanje cijena. Zaboravite na trošenje vremena računajući i preračunavajući – Sintesys to radi umjesto vas. Dvojno iskazivanje cijena dostupno je u samo nekoliko klikova. Sustav automatski preračunava iznose bez potrebe za vašom intervencijom.
Još jedna stavka koja često može biti problem u turističkim agencijama je overbooking. Ponekad se sustav ne ažurira na vrijeme ili jednostavno ne stignete ručno unijeti sve promjene. To može biti vrlo nezgodno, posebno usred ljetne sezone. Sintesys sustav maksimalno vam olakšava posao te u realnom vremenu ažurira svako prodano mjesto bez obzira na mjesto prodaje. Ako u isto vrijeme vi i vaš kolega na terenu prodate karte za izlet, Sintesys to evidentira te nema mjesta za moguće zabune ili greške. Moderno poslovanje ne čeka nikoga, stoga je ova mogućnost prilika da dodatno uštedite dragocjeno vrijeme.
Turizam svake godine doživljava promjene koje su uvjetovane željama turista. Kako biste najlakše pratili te promjene te ostali ukorak s turističkom ponudom i potražnjom Sintesys vam osigurava mogućnost izrade analitičkih izvještaja. Oni mogu biti od velike koristi u praćenju ponašanja turista koja će vam pokazati nudite li zanimljive usluge i proizvode te treba li ih i kako mijenjati.